Látogatás a Könyvhéten - és egy kis dedikálás

Ez a nap nem volt semmi :D

Először is, mivel 11-kor jelenésem volt, ezért nem várhattam meg az eső végét (volt neki...?), hanem a szemerkélésben szépen kisétáltam, April Faye-jel karöltve. A mai dedikálás vidáman zajlott, leginkább a Főnix Könyvműhely pultjánál álltam, ha keresne valaki (és keresett is! :D ), és közben vidám beszélgetésbe elegyedtünk bárkivel és mindenkivel, aki megfordult arrafelé. Felkeresett egy bloggerlány is (sajnos elfelejtettem a nevét, de remélem, ő emlékszik rám, és hátha felvehetjük a kapcsolatot), aki aláírást kért, valamint a lottószámokat. Leírtam, bár nem tudom, melyik héten fogják kihúzni őket, de azt ígérte, hogy ha nyer velük, akkor


Ezek után egy laza, könnyed és egészséges ebéd következett a Burger Kingben, ahol, bár fogalmam sincs, hogy hogyan, de felismertem a Lap lap után bloggerináját, Annát, és sikerült úgy beszélgetésbe elegyedni vele, mintha már régről ismernénk egymást :D Azért azt hozzátenném, hogy ő is tudta, hogy ki vagyok, elvégre a Trizanton pilótái díszíti a polcát, de még soha nem találkoztunk.

És ezek után következett a vadászat.
Nem akartam én venni semmit (az egy szál előrendelt könyvön kívül), mert két hónapja a Könyvfesztiválon úgy bevásároltam, hogy messze nem sikerült még mindent elolvasni - pláne, hogy még nagyrészt a karácsonyi beszerzéseimet olvasom.

Nem is sorolnám fel. Beszéljen a ma, már itthon készített, a teljes zsákmányt tartalmazó kép helyettem:

Ehhez azért hozzá kell tenni, hogy egyetlen könyv, az Egy kegyetlen dal volt valóban szándékos vásárlás. A Touch zsákbakönyvként érkezett. A 451 Fahrenheitet nagyon szerettem volna másik borítóval megszerezni, mert nem is olyan régen írtam is erről a filmről egy bejegyzést, de annyit itt is megemlítek, hogy nem volt pozitív a véleményem a filmről. A Ragyogás-trilógia sci-finek ígérkezik, kicsit tartok tőle, hogy romantikusabb lesz, mint szeretem. A többi vagy ki volt nézve már (a Valós Halál főleg azért, mert nekem is volt egy hasonló ötletem, a Kifordított világ régóta várólistás, a Vörös Nővért pedig azóta szeretném megvenni, hogy elkezdtem olvasni a Tövisek hercegét az írótól), vagy szimplán rájöttem, hogy nekem ez kifejezetten jót fog tenni (ilyen a 2001 - Űrodisszeia), vagy pedig a pultban dolgozó kiadófelelős ajánlotta (ez egyébként a Monokróm :D) A Galaktika magazin ingyen volt, oké? Azt senki nem róhatja fel nekem.

És vettem még egy "fiús" bögrét is, bár szerintem nem fiús, hanem asztronautás és vörös holdas (az van a másik oldalán, a Galaktika felirat túlsó végén XD), szóval alig bírtam hazajönni.

Holnap is megyek. Elvégre Enikő csak holnap tud kimenni. Megmondtam neki, hogy nem viszek se pénzt, se bankkártyát, és legyen szíves, és NE adjon kölcsön.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Csuka-átok - könyvajánló

A valószerűtlenség elmélete - könyvajánló

Ahol behatol a fény - könyvajánló