Amikor valaki egy sci-fi írásába kezd...

A Trizanton pilótái írásakor beleütköztem egy komoly problémába, nevezetesen abba, hogy hiába rajongok - valami megmagyarázhatatlan oknál fogva - a hadi fejlesztésekért, a vadászrepülők mindenféle változatáért és a tűzerőért, a katonai témájú filmekért és könyvekért, az elég lesz ahhoz, hogy fejben megálmodjak egy hatalmas méretű anyahajót és a rajta lakó társadalmat, de nem elég ahhoz, hogy összerakjak egy robotot (mit egyet... főleg, ha Ethan folyton összetöri nekem, Dion pedig nem győzi megjavítani:D) Mizsó segítsége nélkül nem is ment volna, vagy ha mégis megálmodom, képtelen lett volna repülni, hiszen a graviton-hajtóművet Mizsóval dolgoztuk ki :D Szóval kaptam némi gyorstalpalót fizikából (és kémiából. És elméleti fizikából. És robotikából, és mindenféle egyetemi természettudományos tantárgyból), és örökké hálás leszek érte.

Viszont ezt a "hibát" nem szeretném még egyszer elkövetni, úgyhogy jelenleg "Az író fejlesztése, avagy mihez kezdjen az, aki az iskolában átaludta a fizikaórákat, és most sci-fit szeretne írni" projekt lépett életbe, és természetesen még mindig folyamatban van.

Volt néhány régebbi beszerzésem, és azóta tettem még egy kört a Könyvhéten, úgyhogy sikerült a könyvtáramba varázsolnom néhány érdekesnek tűnő kötetet.


Ezek közül volt már, amit olvastam - egy korábbi posztban említettem is a Halványlila gőzünk sincs című, zseniális kötetet, és a jelenlegi tanulmányaimat, amelyet Az idő rövid története keretében folytatok, de ez a TTK-sorozat kifejezetten ígéretesnek hangzik. És a beleolvasott részletek alapján nem is fogok túl sok korrepetálásért könyörögni.

Olyan technológiai ötletek, tudás és találgatások, amelyek még megvalósításra, tisztázásra, bizonyításra várnak? Ugyan, mi kellhet még? :D

Egyszóval: jelenleg már vannak szereplőim, egészen korrektül felépített kis világom, történetem, dramaturgiai szálaim, végkifejletem (címem még nincs, jelenleg egyenlő eséllyel indul a posztért a "Lesz majd címe a sorozatnak" és az "Űrizé" :D ).

Már csak arra kell rájönnöm, hogy mi hogyan működik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Csuka-átok - könyvajánló

A valószerűtlenség elmélete - könyvajánló

Ahol behatol a fény - könyvajánló