Writer's Book Tag

... avagy hogyan húzzuk az időt a campnano előtti órákban, csak hogy ne kelljen vázlatot írni.

Ezt a book taget a neten találtam, csak angolul, és úgy döntöttem, hogy meghonosítom :) Lássuk is a kérdéseket!


Első vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amit még nem olvastál:
Hosszú lenne a lista, ha mindent fel kellene sorolni, de szerepeljen itt az egyik olyan könyv, ami rajta van a várólistámon, és hamarosan biztosan hozzá is kezdek, mert az író másik sorozata igazán mély nyomot hagyott bennem. Szóval a Vörös nővért most már belátható időn belül elolvasom.



Második vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amit második olvasásra már nem szerettél annyira:
Ez a könyv elsőre nagyon tetszett, izgalmasnak és egyedinek találtam, de másodszorra már egy kissé unalmas volt. Nem olvastam végig kétszer.






Végső vázlat: Egy könyv vagy sorozat, amiért sokáig odavoltál:

Harry Potter, minden mennyiségben. Nem egyszerűen sokáig, hiszen még most is oda vagyok érte, még akkor is, ha felnőtt fejjel sokkal több hibát fedeztem fel benne, mint annak idején, amikor először olvastam. Azóta viszont már meg sem tudom számolni, hogy hányszor olvastam újra a teljes sorozatot.







A karakterek halála: Egy könyv vagy sorozat, amit megsirattál:


Nem emlékszem, hogy volt valaha könyv, ami ténylegesen megsiratott.




Lyukak a sztoriban: Egy könyv vagy sorozat, amiben csalódtál:

Francesca Haig: A tűz gyermekei. Megfogott a borító, és a fülszöveg alapján sokkal, de sokkal többet vártam tőle, mint szanaszét eső világépítést és több száz oldalnyi nyöszörgést.

 


Írói válság: Egy könyv vagy sorozat, amit sosem fejeztél be:

A Twilight-széria. Nem is akartam befejezni, de azért csak nem hagyott nyugodni a dolog. Az első könyvet kölcsönbe kaptam egy kedves barátnőmtől, azzal a kommentárral, hogy nem is kell visszaadnom. Miután az első köteten átrágtam magam nagy-nehezen, inkább visszaadtam, rejtegesse valahol ő a polc hátuljában.



Visszajelzés: Egy könyv vagy sorozat, amit bárkinek ajánlanál:

Frissebb olvasásaim közül a V.E.Schwab: Viszály jut eszembe, amit könnyű szívvel, bárkinek tudnék ajánlani. Persze ezen kívül van még egy nagy csomó könyv, és az sem mindegy, hogy fiúnak, lánynak, fantasysnek, scifisnek ajánlom, de a lényeg, hogy a Viszályt mindenkinek el kellene olvasnia.



És ha már book tag, ne csak én húzzam az időt, kihívom April Faye-t is :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Csuka-átok - könyvajánló

A valószerűtlenség elmélete - könyvajánló

Tokióban ébredek - kritika